İyi akşamlar kızlar size bisey danışmak istiyorum.
kizim 2 aylık ve tahmin edersiniz ki sürekli memede. Ve ben her emzirmeden sonra çikolata,kraker evde ne varsa atıştırıyorum. Yemek yesem 1 saat sonra yine açım. Bu duruma nasıl çare bulabilirim kilo almaya başladım… önerilerinizi bekliyorum 😢