Cileuc 1 ay once aynisini yasadim 6 aylikken 9. Ayda gel denildi aradigimda o asi kampanyaliydi artik yok 1 yasinda denildi tahlilide hastanede yaptirmam soylendi oyle yapmistik ama doktorum ellerinde yoktur yapilmasi lazim dedi fakat hemsire 1 yasinda olacak dedi bende sasirdim 10 aylik oglum suanda