Deletedmom365 bizdede toplam 14 saat direksiyon eğitimi vardı iki sene önce gitmiştim . Direksiyon eğitimini programliyorlar uygun olduğun zamanlar iki saat gidiyorsun ben bir hafta içerisinde sabah 9 11 arası yapmıştım . Bir haftada bitirmiştim . Hoca ile yalnız oluyorsunuz o saatte gidiyorsunuz 5 hoca falan oluyor gelen öğrenciler ona göre dağıtılıyor. Genelde her arabada çalıştırma yaptiriyorlardi ki sınavda problem olmasın diye . Sistemi güzeldi hocalarıda iyiydi .