Selam arkadaslar bebeğimin 3 gündür yüzünde pütür pütür kabarcık oldu. Bazi yerleride egzama gibi kizarik yanak ve cene kisminda. Doktora danistm vitaminsizlik veya sekresyondan kaynakli olabilir dedi. Tam dis cikarma evresindeyiz salyalar sürekli akiyor ondan kaynakli diye düşünüyorum ama boyle olan var mi herhangi bir krem kullandiniz mi ?