Lily1993 Kızlar yardım edin bebeğim cok gazlı ve 20 günlük hangi bitki çayını verebilirim rezene,kimyon,nane cayı vs önerebilceğiniz ?
Nur3452 Lily1993 henüz çok küçük bebeğiniz çok ağır gelebilir hele de kimyon.. Siz rezene ve kimyon çayı içebilirsiniz. Sütünüzden bebeğe geçer o rahatlatır.
VERA19 Lily1993 Henüz çok küçük bence vermemelisiniz.Eğer emziriyorsanız içebilirsiniz sütünüzden geçer🙏🏻
Kabakcekirdegimiray Lily1993 yeni doğan bebeğe bitki çayı verilmez. Gaz damlası kullanın ve duştan sonra bebeğinize masaj yapın. Allah şifa versin
cicekkiz06 Lily1993 çocuk doktorum söylemişti kendisi prof ikiz hastaları varmış ve ikiside aynı anda bağırsak düğümlenmesi yaşamışlar ameliyat olmuşlar nedenini araştırırken en son anne itiraf etmiş kimyon verdiklerini 2 aylık çocuğa maalesef ben verdim bişey olmadıcılara bakmayın lütfen yenidoğana hiçbirşey verilmez mama ve anne sütü dışında o saydığınız şeyler ek gıda döneminde dahi hemen verilmez benimde bebeğim çok gazlıydı doktorumuz gaz damlasına dahi karşı çıktı bağırsaklarına zarar vermesin diye öyle böyle bi şekilde geçti lütfen çocuğunuza zarar verme ihtimali olan şeylerden uzak durun sonra allah korusun yine üzülen siz olırsunuz
Busraata Lily1993 bence verme bana doktoru 30cc rezene ver dedi oglum o kadar kustu ki 24gunluk dün yasadm bunu,kendin kullan gaz yapacak şeylere dikkat et ve sürekli masaj yap rahatlıyor biraz