Yeliz etaskin işe başladığınızda +4 ay alıştırma bardakları var. Onlarla verirsiniz. Almaması sorun değil bence boşverin sizi emsin işteykende alıştırma bardağı ile veririsiniz.
ALYASNB Kubra37 İnternetten araştırdım sadece devlet kadrosundakilere iki ay için yarı zamanlı çalışıp yarım maaş alma hakkı varmış, özel sektörde öyle bir şey yer almıyor bilgiye nerden ulaşabilirim linki falan varsa iletebilir misin 😇
Kubra37 ALYASNB bende öyle biliyordum hatta çalıştığım yer yani bim bile öyle bişey yok demişti merkezle görüşüp baya peşinden gittik meğer varmış 😊işkura başvuru yapın işyerine de bildirin eğer şartlar uygun olursa zaten olur. Herşey bebeklerimiz için 🤗
MerveDemirhan etaskin merhaba çözüme nasıl ulaştınız ? Şuan sizinle aynı durumdayım ama bir kaç ay geçmiş sizin
Rabiays etaskin biberon değiştir canım Chicco biberon kullanıyorum ben benimkide onu kabul etti yada alıştırma kaşıkları var kalık blberon onlarda güzel