Rukiye20 Arkadaşlar 4 aylık olmamıza 5 gün kaldı sürekli elini hırsla ısırıyor ve alt dudağını emiyor biberonu çiğniyor ama en kötüsü çenesi falan hep kıpkırmızı yara oldu normal mi? Ne yapabilirim önlemek için? Yaralarını nasıl geçirebilirim?
AybarsMomy Rukiye20 benim oğlumda 4 aylık olcak ayın 1inde. Alt dudağını emiyor sürekli. Yeni başladı bu durum. Elleri ağzında elini çıkartıyor dudağını emiyor. Doktora kontrole gidince sorucam bende. Biberonu göğsümü ne bulsa çiğniyor canımda yanıyor.
CansuveCan Nasıl geçer bilmiyorum ama biz de bugün başladık dudak emmeye. Nasıl öğrendi nasıl yapıyor aklım almadım 3ay 12 günlüğüz 🤨
Rukiye20 AybarsMomy aynen tam olarak bizim de öyle hep yara oldu çenesi falan 😑 beni de haberdar eder misiniz
AybarsMomy Rukiye20 bugün doktora sordum. Diş hazırlığı olabilir ısırmak falan dedi emzik alıyormu diye sordu. Bizimki uykuya geçerken alıyor sadece . Emzik asaydı dilini dudağını çiğnemezdi dedi bi süre sonra unuturmuş emzik vermeyi deneyin isterseniz
ayseymennn Benim oğlum 4 aylıkken alt dudağını emmeye başlamıştı bir kaç gün sonra dış çıkardı ama öyle yara yapacak kadar emmedi.
Rukiye20 ayseymennn benim ki elini falan da ısırıyor ya da bir yerimizi yakalayınca ısırıyor biberonu çiğniyor resmen dudağını da ısırıyor emiyor salyası akıyor 😑
Rukiye20 AybarsMomy benimki de bıraktı emziği 😑 yani hazır almıyor diye vermekte istemedim sonra da bıraksın diye uğraşacğız emmiyor zaten
AybarsMomy Rukiye20 benimkide emzik emmiyor artık uykuya geçerken bile almıyor ama dilini ısırmayı bıraktı. Dudağını arada yapıyor ama çok değil onu da emmiyor çok iki gündür .
Albayrakokur Dişleri yapıyor çözümünü bilmiyorum ama havuç gibi şeylsr verseniz dişlerini o şekilde rahtlatsa yada dişleri için doktorunzdan jel isteseniz çok rahatlatıyo