Caculle Bende de mastitle beraber kan gelmeye başlamıştı. Oğlum kan kusuyordu. Sağınca kan gelmiyordu. En son tamamen kanlı sağdım ve bitti şişlik. Doktor emzirmende sakınca yok demişti. Sadece kanlı emdiği için midesi bulanır, kusar dedi. Antibiyotikte kullandım bu süreçte. Ultrasonda çekildi her hangi bir sıkıntı var mı diye. Allah’a şükür geçti gitti. Sende atlatırsın inşallah. Geçmiş olsun.