Aynılarını yaşıyoruz. Ne zamana kadar böyle gidecek ya, 7 ayliga kadar uyku duzeni harikaydı iki kez emip geri uyurdu suan yarim saatte bir uyanıyor zor daliyor o kadar uykusuz ve bitkinim ki enerjim yok gun icinde ona da verimli olamıyorum. Gece emmesi nasil kesilir eger vermezsem çılgınlar gibi ağlıyor