Benim bebeğimde aynı. Emzirip uyutmak için beşiğine her yatırdığımda 1 saat sallıyorum bazen 1,5 saat. En sonunda dalıyo, yapcak bişey yok maalesef. Stres yapmak bişeye fayda etmez artık alışman lazım.Hiç uyumuyosa zorlamana gerek yok ki zaten uykusu gelince belli eder kendini