Herkese merhabalar bebeğim 1 yaşına gireli bir hafta oldu. Uyku eğitimi almıştık 7.5 aylıkken çok güzel uyuyordu kendi başına taa ki azı dişleri belirene kadar son 2 aydır memede uyuyordu sadece diş ağrısından dolayı huyu da değişmişti. Fakat 1 aydır emerek uyuduğu için aşırı huzursuz oluyor uykusunda alerjiye götürdük test yapıldı herhangi birşey çıkmadı çocuk gastroentolojiye yönlendirdiler onlarda şikayetlerimize göre direk reflüden şüphelendi ve hem emerek uyutmayı hemde gece beslenmesini bir an önce kesmemi söylediler. Mecbur memede uyumayı unutsun diye şimdilik ayağımda sallıyorum 😔 fakat gece beslenmesini nasıl keseceğim bu konuda yardımcı olur musunuz ? Normalde sabah bir kere 6-6:30 arası uyanıp emer uyurdu tekrar ama bu ara dişlerden dolayı sık uyanıyor o yüzden nasıl kesebilirim şimdiden teşekkür ederim.