Bugun sabah 11 gibi 2.ay aşılarını olduk. Oglen gibi huzursuzluk basladı. Ağrılarından dolayı surekli ağlıyor uyumak istiyor zorla emzirmeye calıstım aama aksam 7den beri emmedi. Calpol verdım mecbur ateş cıkmadan. Gaz sancısıda var napıcam ben bır seu soyleyın lutfen gazı da cıkmıyor nobetci eczanede gaz damlasıda yok :( masaj vs ıse yaramadı.