Deletedmom7 merhaba benim oğlum 15. Ayda şimdiye kadar 4 _5 kere falan gece uyurken ağlamaya başladı. Daha dün gece yaptı hatta. Kucağıma alıp sakşnleştiriyorum sarılıyorum falan evde dolaştırıyorum susuyo. Hatta bugün sabah 7 de afedersiniz uykusundan uyanıp kakasını yaptı biraz isal gibiydi. Bezini değiştirdikten hemen sonra yatıp uyudu. Acaba dedim gece sancısı mı oldu. Daha önce de bir kaç kere diş döneminde yapmıştı. Diş yada karın sancısı mı yaşıyorlar acaba. Eşime de dedim hatta Bi doktora mı sorsak diye.