Eymenkaan Hanımlar oğlum 8 aylik hic bi oyuncak alamadim bu zamana kadar elinde uygun fiyatli oyuncaklarıniz var mi ?
Mrbmrb Eymenkaan bim. A101 e çok uyguna geliyorlar. Hiç oyuncak alamamak çok kötü değil mi :( hiçmi bütçe ayıramadınz
melooooo Eymenkaan merhaba bende var. Bende sancaktepedeyim. Fisher price 4 tane oyuncak var onları satıyorum 100 liraya ve 1 tanede araba var.