Cansinsen Alis05 ya biliyormusun bende öyle 15 şubatta doğum ettim olmadım çok stresliyim yaa salı günğ kadın doğuma randevü aldım
Alis05 Cansinsen bizde 3 şubattta doğduk 🤗 ama normalmiş bildiğim kadarıyla bi seneye kadar olabilrmiş emziren anneler geç olurmuş öyle duymuştum 🙄
Merveturksoy Bende şeyi soruyum 25 gunluguz bu kanama ne zaman bitecek 😂 gün geçtikçe kokusu na tahammül edemez oluyorum artık hergun altımı yıkasam da nafile
Defne_cicegim Gzde07 3. Ay bitti oldum ama ne olma öyle böyle değil artık doğum için aldığım bezleri kullandım halada yoğun oluyorum kızım 13 aylık olacak