Canan38 Kızlar bebeğim 27 günlük yalancı emzik verdim tuttu öyle emiyor uyuyor acaba erkenmi verdim Biyandan vermek istemiyorum erken sanki diye ne biliym içime sinmedi sanki
F-Betul Canan38 Merhaba, benim kızım 2 aylıkken falan denedim almadı. Almaması iyi ama tabi bazen beni yoruyor. Sürekli emmek istediği zamanlar oluyor, emmeden uyumuyor. Karar sizin tabi.
Canan38 Poyraz_Efem Evet biliyorum o yüzden vermek istemedim aslında Emzirdim gazını çıkardım altı falan temiz ağlıyordu bikere deniyim dedim emziği tuttu şuan gözleri gidiyor uyuyor İçimede sinmedi böyle sanki acıkmış da boş emiyor gibi
Poyraz_Efem Canan38 ban ağladığı zamanlarda ninni söylemeyi tercih ediyorum. Yada kucağıma alıp sakinlestirip tekrar uyutmaya çalışıyorum bu daha etkili oluyor
Canan38 Deletedmom60 Emzirdim gazını çıkardım altı falan temizdi ağlıyordu sanki gazı varmıs gibi Bi deniyim dedim tuttu suan uyuyacak gidiyor gözleri Sakinleşti
aksu5334 Canan38 almadım ama kendi attı bi daha istemedi. Gece zaten uyanınca emzirip bırakıyorum gerek kalmıyo yani
Canan38 F-Betul Benim bebeğim kucakta uyuyor alıştı omzuma koyuyor kafasını öyle yada memede uyuyordu Emzik suan iyi oldu uyudu Biyandan içime sinmedi bilmiyorum 🤦
F-Betul Canan38 Aynen benim de sinmedi annem bize de vermemiş bebeğime de vermememi önerdi. Ama ben çok yorulduğum bir anda denedim almadı.
hilaliii Canan38 benim bebeğim sakin bir bebek 😊 beşiğinin içinde durur emziği uykuya dalarken kullanırız uyanınca bırakırız gün içinde oynarken falan vermem emzik sadece uyku için güzel oluyor 😊
Miray899 Canan38 doğdugunda verdm ikiz bebeklerim var iksiine yetişemiyorum mecbur verdim ve vermezsen ilerde hiç tutmuyorlar
Canan38 aksu5334 Emzirip yatırınca ağlıyor bizimki kucağa alıştı omuzda uyumak istiyor Sürekli de uyanıyor ondan verdim bende artık
Canan38 hilaliii Bizimkide sakindi emer uyurdu ağlamazdı hiç son 1haftadır huysuzlandı oda alıştı kucakta uyumaya o yüzden yatağa yatırınca ağlıyordu emziği verdim onla uyudu 😂
sweetwitchzey Canan38 20 gunluk ken kizim vermistim tutmustu rahat bi uyku uyumustum bende 1 aydan once verme damak yapisini bozar cikart vs dediler korktuk cikarttik simdi veriyorum almiyo en buyuk pişmanlığım keşke turmusken alistirsaydim beni emzik yapti kendine tokken bile meme agzinda dursun istiyo bebegin aldiysa bence alistir uyurken disaridayken vs çok isine yaricak