Mrvoykulina 5.ay oldu dpgum yapali 2.aydan beri duzenli adey goruyorum ama cok fazla asiri kanama oluyor tasacak kadar normal mi bu durum dr.mi gitmek lazim yasayan var mi yazabilirmisiniz?
annekuzusuuuu Mrvoykulina adet olunca bende ilk 2 ay çok fazla oldum hatta doğumda kullandığım depentlerden kullandım tekrar ama şimdi düzeldi 5 aydır normal hatta bakarken olduğum dan dahada az gibi adet oluyorum korkma bence