Hanife4461 Ikrabebek merhaba ben Mart’ta dogum yaprım 3 at kullandım sonra havale ısındı ısınmasaydı kış boyunca kullanırdım şimdi bebeklerim 8 aylık ve ihtiyaç fazlası kaldı
Happygirl8 Hanife4461 hım hayırlı olsun ben de griyi çok beğendim ama arkadaş önce yazdı diye direk griyi almak istiyorum demedim, belki o da almak istiyodur o rengi diye o yüzden ona sordum hangi renk diye 🙆♀️ iyi satışlar