ismihazan merhaba güzel anne. Valla benim anladığım biri bitiyor biri başlıyor hem de her seferinde daha fenası 😅 15 aylık kızım doğduğundan beri sol kolumda o, yemek temizlik yapmaktan sol kolum süpermen gibi oldu. Ih ıh her şeyi işaret eder olmaz derim illa babası gibi soda içecekmiş 🤷♀️ Özeniyor taklit ediyor anlamaya çalışıyor diyorum, bu sefer vileda yaptırmaz kendisi süpürecekmiş 1 saatte yapıyoruz ancak. Ne yapayım gülüşüne kurban olurum yine de, yakında hunili diye ismimi değiştireceğim 🙈