hanımlar oğlum 10 aylık ve sabahtab sadece başında atesi var huzursuz atesi aglayinca çıkıyor ve ishal sabahtan 8 bez değiştik yesil su gibi kızlar hastaneye götüreyim mi bide cok fena pisik olmus o huzursuzluğu ona bağlıyorum altını acar acmaz aglamaya başlıyor sizce ne yapmaliyim o pişik nasıl gecer esimde işte ben tek evdeyim