Arkadaşlar kızım 7 aylık ama çok yiyor hep yiyor doyma belirtisi göstermiyor 6 aylıkken kilosu 8.300dü boyu 69 cmdi. Ama bir ay geçti pazartesi gideceğiz doktora bakalım kaç olmuş. Ama şöyle örnek vereyim. 6da diyelim bir kase çorba içti ya da yedi üstüne beni emdi 2 saat geçmeden uyutmaya gittiğimde 150ml mama içiyor bitince sinirleniyor hatta ama ben içirmiyorum fazla korkuyorum fazla kilo alıp sıkıntı yaşamasından. 6. Ayda doktor kilosu boyu çok güzel dedi ama bana fazla geliyor 😓 sizce fazla mı yiyor ya da sizin bebekleriniz kaç kilo yemesi nasıl