Kızlar bebeğim bu akşam kendi kendine uyudu. 6 ay 21 günlük. Koyduktan 20 dk sonra ağlamaya başladı, yarım saat ağladı sonra uyudu. Tabiki ağlarken okşadım elini tuttum yalnız hissetmesin diye ama baktım çok ağlıyor ağzına emzik verdim öyle uyudu. Normalde emzik almazdı. Şimdi hep emzik mi vermeliyim? Bir de rüya öğünü yapmalı mıyım?