Kızlar 9 aylık bebeğim bugüne kadar sadece anne sütü aldı. Fakat geceleri sık sık emmek istediği için çocuklarına mama veren tanıdıklarım gece uykusundan önce veya gece uyandığında mama vermemi tavsiye ettiler. Onların bebekleri hiç uyanmadan akşam 9′da yatıp sabah 8-9 gibi kalkıyorlarmış. Tesadüf ikisinin de bebekleri gece uykularını bölmeden sabaha kadar uyuyunca acaba ben de mi versem dedim. 🤔 Anne sütünün çabuk sindirildigini biliyorum. Ama emen çocuk meme bağımlısı oluyor biraz açlıktan uyanmıyor da olabilir. Sizce ne yapayım ? Aranızda böyle yapan var mı ? Hangi mamayı önerirsiniz ?