Mom9 _iyi akşamlar hanımlar _ Bu akşam itibariyle tuluma döndük. Oda suan 24 derece tulum 1.5 tog sadece uzun kollu zıbın var içinde. Siz de giydiriyor musunuz artık?
Deletedmom414 Mom9 kızlar bu tulumlarla gece bez değiştirmek zor olmuyor mu? Benim oğlum çok idrar yapıyor. gece mama çok içiyor. Bez taşıyor değişmezsem baya dolduğu için. Tulum alamyorum o yuzden
Cascas19 Mom9 ben yarım kollu veya kolsuz zıbın üstüne kollu kalın tulum giydiriyorum. Bildiğin yorgan gibi sıcacık tutuyor. 🤗 Hiç üstünü örtmeye gerek kalmıyor.
Perissmom Mom9 1.7 tog lcw tulum içine uzun kollu zıbın giydirdim oda 22-23 derece. Yeter mi acaba 🤷🏻♀️
Bulutbey Deletedmom414 ben bayadır gece değiştirmiyorum çok yapmıyor zaten uyandıktan sonra yapıyor daha çok.
Mom9 Deletedmom414 ben geçen kış 5aylıkken kullanmaya başlamıştım. Bazen kaka yaptığı oluyodu gece. O zamanlar bacakları çıkmıyodu çuval şeklindeydi. Kolayca açıyordum çünkü kolları falan çıkarmanıza gerek yok
Bulutbey gvnkbr ürünün kalınlık derecesi diyebiliriz. Mesela 2.8 tog olan baya puf puf dolgulu. Ama 1.7 tog tulumun içinde daha az pamuk dolgu var
Agzoro Bulutbey ya bana da hediye geldi civilden alınmış ama etiketinde tog falan yazmıyor baya da kalın bişey pofuduk içi elyaf. Civilin sitesinden de baktım hiç Bi modelinde tog yazmıyor Nasıl giydirsem içine bilemedim 6 aylık
2lokummannesiii Mom9 dün akşam da ben post açmıştım 1.7 var bende zıbın giydirdim altına üşür diyr çıkardım pijama giydirip battaniye örttüm
Mom9 Perissmom yeterli gelir kalınlığı ideal. Geçen kış evim 21-22derece oluyodu gece. Pijama +tulum giydiriyordum bu tulumun içine hiç üşümedi