Esilanur Bebeğimin sürekli burnu akıyordu doluyordu içi sürekli aspiratörle çekiyordum doktora götürdüm sakın kullanma dedi ödem yapıyormuş İyi birşey değilmiş Zaten çektiğim zaman sürekli bebeğim ağlıyordu demekki kötü bi hissi var daha da kullanamdım fizyolojik serum sık dedi sadece