umhifa burada ne konu olursa olsun kimsenin moralini bozacak yorum yapmamaya çalışıyorum, hele ki daha lohusalık dönemindesiniz, sizin moralinizin bozulmaması, stres yapmamanız lazım. Ancak sırf mama vermemek için el kadar bebeği neden aç bırakıyorsunuz? Bu mantığa sığacak birşey değil. 1,5 ay meme-mama gittik. Sütüm artınca kestim mamayı.
bol su için, solgarın bira mayasını kullanın, ben doğumdan itibaren kullandım ve çok faydasını gördüm. Sütünüz artıp bebeğiniz toparlanınca da kesin mamayı. Bu kadar bir denklem bu.