Srhnzlcn Merhaba bebegm 35 günlük altını en az 9 kere açıyorum hepsinde idrarı oluyor ancak önceden kakasıda olurdu.. şimdi kakalı bez sayısı azaldı.. doyduğunu anlamak için kakalı bez sayısı kaç olmalıydı sanırım öyle bir sayı vardı🙂 bilen yazarsa sevinirim
Mom0982 Srhnzlcn idrar olması çok iyi doymasa ağlar 5 güne kadar kaka yapmaması normal diye biliyorum
Nidaabaserr Srhnzlcn çişli bez takibi yapmalısınız ☺️Anne sütü alan bebekler 10 gün bile kakasını yapmayabilir 🌸
Srhnzlcn Nidaabaserr çişli bez en az kaç olmalı? Gerçi doymasa ağlar diye düşünüyorum bnde bu aralar emerken çok çabuk uykuya dalıyorda ondan tereddütte kaldım☺️
KaranNecla Srhnzlcn 35 günlüguz ne kakasini ne çişli bezini sayamıyorum. Saat başı kaka ve çis dolu bez.. nası emiyor anlamadim🤭
Srhnzlcn KaranNecla yaa aynı zamanda doğum yapmışız☺️ Normalde bende her sefernde yaptığı için saymadımda bu ara kakası 3-4 e düştü merak ettm☺️
KaranNecla Srhnzlcn sanırım bundan sonra değişmeye başlayacak kaka sayımız 🤭 biz gaz çıkarırken de kaka çıkarıyoruz.. anneyiz iste kakayı çişi bile sayip illa evham yapıyoruz 🤭
CemalOzge Srhnzlcn sadece anne sutu emiyorsa 2 hafta bile yapmadığı oldu benimkinin çiş önemli. Karnı şiş değilse ağlamıyorsa yalancı kabizlik olarak geçiyor. Müdahaleye gerek yok. Zamanı gelince yapıyor kakasini. Ben de ilk başta çok müdahale ettim niye yapmıyor falan diye sonra internetten araştırdım baya içim rahatladı. Artık müdahale etmiyorum. 5 aya kadar bu şekilde normalmiş.