Kızlar selam yaklaşık 2 hafta önce sütüm de aşırı yorgunluktan olsa gerek baya azalma oldu bebeğim doymuyordu o sira doktora da gidemedim evde mecburen ek bişeyler verdim bu arada kızım 5 buçuk aylık süt alerjisi var doktora gittim bu mamayı verdi eczacı da doktor da nasıl kullanmam gerektiğini söylemedi o ara da sütüm biraz arttı da şimdi günde bir kez vereyim diyorum yine doymuyor çünkü. Baktık da üstünde yazmıyor nasıl hazırlayacağım ne kadar vereceğim kullanan varmı acaba nasıl yapamam gerekiyo ?