Dyguuu Muhtemelen biberon reddi olabilir ,Benimkilerde zorla biberon ile içiyor ,doktorumuz ile görüştüğümuzde bu ay içerisinde bu tip bir durumun olacağını söyledi ,bende şu an emzirme pozisyonunda alıp sonrasında hemen biberonu veriyorum bazen anlamıyorlar,bazen gezerken ,bazen şarkı söyleyerek diye diye neredeyse 25 gündür savaş veriyorum ,3.ayimizin sonlarında başlamıştı biberon reddimiz inşallah 5. ayda düzelir