Merhaba
5 ay 9 günlük anneyim 27 yaşındayım hergun şükrediyorum tabi ki ayrı fakat uykusuzluk bazen açlık o kadar tukeniyorum ki yaşlı gibi …vücudum ağrıyor heryerim ayaklarimda sanki bütün yük ….
yokmudur bir vitamin birşey önerilerinizi yaptığınız uyguladığımız tecrübeli arkadaşlar yazsın ve lütfen annelik kutsal siz anlamamissiniz gibi yorumlar yazmayın kimse yavrusu dan geçmiyor içinde bulunduğumuz duruma destek istiyorum öyle tükenmiş hissediyorum kendimi….ne zaman geçecek bu süreç ne zaman rahatlamaya başlanıyor…yorumlarınızı okumak için sabırsızlanıyorum….