Kızlar 12 gün oldu doğum yapalı. Bebeğim gelmeyince sezaryenle doğuma girdim. Neyse 10 gündür sutum yetmiyordu mama takviye etmek zorunda kaldım hep ne varsa denedim. Yedim içtim dus aldım olmadi. Eşim bi gün elinde bi mide hapiyla geldi doktor arkadaşı demiş bunu içsin sutu akacak diye ben inanmadım olmaz dedim emziren insan nasıl ilaç alır falan neyse denedim ve sonuç 2 günde birinden emzirirken diğerinden akıyor sutum sağıyordum makina ile 30 ml asla ama asla çıkmıyordu şimdi 5 dk da 40 ml çoktan geçiyor. Buradan ilaç tavsiye etmek istemezdim ama sutu bitenler ve gelmeyenler bence denemeli
. Google dan da araştırın yardımım olsun annelerimiz üzülmesin sutum kesildi diye. Motilium ilacın ismi bende ise yaradı insallah herkese de yarar.