uyanik_yeliz Bayanlar bebeği iştahsız olan var mı yaa 9 ay 20 günlük olduk ama yemiyo hiç birşey çorba yapıyorum istemiyo yoğurt herşeyi deniyorum yemiyo emmiyo mama veriyorum neredeyse onu bile içmicek zorla içiyo öneriniz var mı 😢
Filizz66 uyanik_yeliz kendinize yaptığınız yemeklerden verin iştahsız çocuklar genellikle ev halkının yediği yemegi onlarla birlikte kendi başına daha iyi yiyor. Benim büyük kızım öyleydi çagreyi öyle bulmuştum çok yemezdi ama en azından boğazından iki lokma geçiyordu
uyanik_yeliz Filizz66 öylede yapıyorum canımm 6.aydan beri sofralarımızda yok hiç bi şekilde yemiyo ağzı kilit zorla koysamda ağzına geri atıyo çaresizim valla bilmiyorum üzülüyorum böyle 😟