Benimde bebeğimin normal doğum sırasında köprücük kemiği kırılmış 10’uncu günde şişliği fark ettik çoktan kaynamıştı bile zamanla şişlik kendine kendine geçermiş. Normal doğumlarda çok sık meydana gelen, sonrasında kendi kendine kaybolan kırığın olduğu kolunu oynattığı müddetçe bir sıkıntı olmuyormuş. Bilginşze