Merhaba benim bebeğimde de 2 aylıkken başladı kontrole götürdüğümüzde doktor yenidoğan bebeklerde solunum sistemi daha henüz tam oturmadığı için nefes alıp verirken hızlı hızlı alıp verdikleri için normal dedi 4 aylık oldu hala devam ediyor geçen kontrolünde de geçmediğini söyledim bir sıkıntı olmadığını söyledi