Anneler Merhaba. Merak ettiğim bir konuş var bebekleriniz ne zaman gel gel bay bay gibi şeyler yapmaya başladı? Oğlum nerdeyse 14 aylik ben gösterirken değil de kendi istediğinde yapıyor. Ama parmakları gösteriyor baş parmak işaret ve orta parmağı. Sizce telaş yapmalı miyim? Tanıdıklarım bazı bebeklerin biraz gec başladığını söylüyor ama ne bileyim hevesleniyor insan işte 😕