T-1234 Offff hem de nasıl zorlanmak… Benim kızım ilk 2,5 ay gaz sancısından beni mahvetti. 40’ında bile uyumadı. 2,5-4 ay arası muhteşem rahattım 1,5 ay kadar. Rutin yapmıştım. Maşallah akşam 21.00’dan sabah 09.00’a kadar deliksiz uyuyordu. Kendisi uyanmıyordu. Ben kalkıp rüya besleme yapıyordum, altını değiştiriyordum, gazını çıkartıyordum. Ona rağmen uykudan gözünü açmıyordu. 4. ay bir girdi mahvoldum tekrar. Şimdi yarım saatten fazla ayağımda sallıyorum. Uyuyor, yatağına koyuyorum, en fazla 15 dakika sonra gözler kapalı şekilde çığlık çığlığa ağlıyor. Gece saat başı uyanmaları var. Gündüz deseniz aynı. Anakucağında oyalıyorum, kitap okuyorum vs ama asla memnun değil. Bir süre sonra zaten ağlıyor.