duygu00 Bebeğim 2 ay 20 günlük asla kendi kendine uyumuyor. Emerken uyuyakalıyor yatağa koyunca gözleri açıyor yada sürekli sallamamı istiyor . Kendi kendine uymasını sağlayabilen var mı? Varsa bunu nasıl başardınız
demetdiyebiri35 duygu00 emzirip reflü yatağına koyuyordum müzik açıyordum kabin sesi silecek elektrik süpürgesi vs uyuyordu şuan hala öle 6 aylığız salladığımda çok oluyor ama bırakıyorum oynuyor yoruyorum uykusu gelince emip pat diye uyuyor
Betim duygu00 benim bebeğim 2 ay 8 günlük, en başından beri kendi kendine uyur, başını okşarım ara sıra ☺️Hiç sallamadım, annemle görüntülü konuşurken de uyuyakalır uykusu olunca kimse tutamaz oğluşumu ☺️☺️
Alpingo duygu00 canım kesinlikle bebeğin kendisi ne istiyorsa o oluyor..o kadar uğrastım kendi uyusun die ama ilka ya emerek yada kucakta pış pış olarak sallancak.eltimin kızı doğduğundan beri emer gaz cıkartır eltim yatağına yatırır emziğini verir cıkar 5 dk ya uyur.benimki sallasamda uyumuo yatırsamda yani cocuk şekillendiriyor benimki 3.5 aylık 4 ayından sonra uyku arkadaşıyla yatağına alıştırmaya cslıcam
minikbirbal duygu00 4 ayına kadar sürekli ya kucağımdaydı yada ana kucağında sallayarak uyur bıraktığım anda uyanırdı. 5. Aya doğru kendimce uyku eğitimi vermeye başladım biraz işe yaradı. Artık yatağına koyduğumda eğer çok yorgun değilse 10-15 dk da uyuyor emzikle beraber
duygu00 demetdiyebiri35 maşallah 6 aylık olmuşsunuz biraz daha düzene giriyor mu peki? Emziriyor muydunuz ? Ek gıdaya geçince biraz daha rahatlama oldu mu
duygu00 Betim yaaa maşallah bunu nasıl başardınız? Hastaneden eve gelince eşim yer yatağı gibi bişey aldı ama kendi kendine sallanmıyor eşim heves edip bebeği koydu salladı o zamandan beri sallıyoruz
duygu00 Alpingo inş başarılı olursunuz bende ne yapacağımı şaşırdım uykusuzluktan hırçınlaşıyor kucağıma alıyorum uyumuyor sallıyorum uyumuyor beşiğe koysam zaten hiç uyumuyor
demetdiyebiri35 duygu00 hala emziriyorum evet rahatladım tabi artık ağlamasından ne istediğini biliyorum ama merak etme daha eğlenceli:))
Dtggtd duygu00 bnim.kizimda 2 ay 5 gunluk ben yatagina yatirip karnini oksuyorum 15 dakikada uyuyo ♥️
ybk2019 duygu00 merhaba henüz çok küçük bebeğiniz 😌 sürekli değişir. Şu an 14 aylık 4 aydır falan kendis uyuyor emziğini veriyorum dönüp dönüp uyumuş oluyor buna da ben karar vermedim kendi isteği ile oldu. Kucak ayak vs istemiyordu bende onu fsrkettim kendi kendine uyumak istediğini o günden beri kendi uyuyor çok şükür
duygu00 ybk2019 daha çok yolum var yani uyutamadıkça daha da hırçınlaşıyor bundan dolayı nerde yanlış yapıyorum diye düşünüp duruyorum
minikbirbal duygu00 Uyumayı reddediyordu emerek kucağımda sallayarak veya beşiğinde sağlayarak hepsini reddetmeye başlamıştı.Ben de beşine koyup yanında bekleyerek pışpışlayıp uyumasını bekledim. Hiç ummadığım şekilde uyudu ve üç gün boyunca gayet düzenli saatlerinde uyumaya devam etti. 3 günün sonunda yeniden uyku düzeni reddetmeye başladı. O aşamada sabırla istikrarla aynı şekilde yatağına koyup Pıspıslayarak Uyuttum. Şu anda yatağına koyduğunda 15 dakika sonra falan Uyumuş oluyor maşallah.
delibirhatun duygu00 daha çok minik ve size ihtiyacı var 4.aydan önce yapamazsınız bisey devamlı değişir sabredin ❤
_prens_prenses_annesi duygu00 ALLAH a çok şükür ayaklarımda saklamaktan bitap olan ben onu aşıp kendi kendine uyama ya alıştırdım çok şükür diyeyim nazar değmesin yani sadece arada gece uykusuna yatarken salliyirum o da çok nadir yani yanına yatıp konusup sırtına dokunarak ya da onunla sohbet ederek uyutmaya başardım eğer ben kızımı buna alıştırmışsam herkes yapabilir 😊🤲 inşalla h sizin de alışır
duygu00 _prens_prenses_annesi nasıl alıştırdınız peki bende deniyorum ama çok ağlıyor tekrar sallamaya başlıyorum
duygu00 demetdiyebiri35 emme süresi nasıl peki zaman aralığı olarak benim bebeğim şu an sürekli emmek istiyor ek gıdaya geçincede aynı mı durum
demetdiyebiri35 duygu00 günde 6,7,8 kez hece 3 4 kere bazende sürekli memede olacak ağzı bazende günde daha az emiyor ama3 dk filan oynuyot eğleniyor konuşuyor emiyor 3 dkta bir aynı sey