Deletedmom5284 MNMD neler denediniz yazın canım ona göre tavsiye verirler, ben galagtaco kullandım işe yaradı
bgmarik MNMD bende en başta ne yapsam olmadı.Bol bol su için (en az 3 litre)Herkeste aynı olur mu bilmiyorum ama bende rezene ve humana çok işe yaradı.Uyku düzeni ve psikoloji de çok önemli.Ben bir ay kadar mama kullandım.Şu an 6 aylık ve sadece anne sütü alıyor.Sabredin inşallah 🌸
ElifAlmila55 MNMD su bestlak stres yapma havluyu ütüyle ısıt göğüslerine tut yada duşta masaj ve en güzeli dilruba emzirme danışmanının yaptığı süt arttırıcı çayı düzenli kullanınca süt artıyor ben bu şekilde arttırdım.
Ezfis MNMD canım ben herşeyi denedm bitki çayları solgar bestlak bu yolda obez oldum sadece rekolac işe yaradı arkadaşlarma herkese tavsiye ediyorum beni o kurtardı instadan bak
MNMD Deletedmom5284 su içiyorum, humana içiyorum, kimyın içiyorum, ısırgan otu tohumu, çörek otu, dereotu ve tahin helvası tüketiyorum
sltn_duru Dut kurusunu kaynatıp için çok çok süt yapıyor bol bol boza yemek göğüsler dolu dolu oluyor yedikten yarımsaat sonra bol uyku ve su rabbim. Bol bol süt versin sütüm az diye de stres yapmayın o da etkiliyor sütüm çok psikolojisine girin
226anne-26 sltn_duru Boza yı nasıl tüketmek gerek bende bugun aldım ama daha önce hiç. Yemedim ben ilk defa yiyecem 😔
sltn_duru Esme 1 avuç kadar koyuyorum. Dut kurularını da yiyin ama suyuyla beraber çok faydası oluyor bol süt olsun miniğe :)
226anne-26 sltn_duru oyle mi o zaman hemen yiyeyim peki gün içinde ne kadar tüketiyorsunuz gerçekten işe yarıyor mu