Prensesss_annesiii Kizlar diyelim benim 12 milyarim var bunu altin hesabina altina cevirmek istiyorum hangi bankayi onerirsiniz bide mantikli bi yatirimmi getiri sagliyabilirmiyim kari olurmu 12 bini degerlendirmek istiyorum ama nasil degerlendiricem bilmiyorum
Mtzzeynep Prensesss_annesiii Kuveyttürkte çok fazla fark yok benim bildiğim ve kullandığın bir banka sadece devletin getirdiği bir yasa var %1 kesinti yapıyor tüm banka ve kuyumcular da dahil. Alış satış farkı 4tl falan geçen ay Türkiye finansta ablam neydeyse 10tl farkla yapmışlar. İyi araştırmak lazım
Mom095 Prensesss_annesiii Türkiye finansı öneririm. Altın hesabı açıyosunuz. Altın yükselişe geçtiğinde hemen satıyosunuz. Kâr elde etmiş oluyorsunuz. Düşüncede tekrar altın alıyosunuz🌸
Prensesss_annesiii Mom095 ben alis satis yapmasam parami altina ceviricem o sekilde kar olurmu diyelim altin simdi 500 550 oldgunda kar etmis olmazmiyim alim satim yapmayi bilmiyorumki
Mom095 Prensesss_annesiii yani totelde tabi kâr ediyorsunuz. Ama altını satıp paraya çevirince aradaki farkla birdahaki sefere daha fazla altın almış olursunuz demek istediğim o. Anlatabilmişimdir umarım 🙈 zaten bankanın uygulamasında al sat oluyo diye biliyorum eşim öyle yapıyo çünkü. Altın yükselince hemen satar. Geçen ay yüklü bi miktar gümüş almıştı mesela. O da çok karlı diye. Uzun vade ellemeyecekseniz altın gerçekten kazandırıyo
Efemm Prensesss_annesiii 12 binin varsa canım 25 gr bi bilezik yapar al koluna tak he var dıyorsan altın degıl dolar hesabı yaptır derım bnce
aaysegulde Prensesss_annesiii biz kuveyttürk e yatırmıştık pişman da olmadık. Uygulaması var zaten takip ediyorsunuz ordan düştü mü çıktı mı diye. Paranız nakitteyse örneğin altın düştüğü zaman kıymetli maden al diyorsunuz seçeneklerden alabileceğiniz gram orda yazıyor. Çıktığı zaman da satıyorsunuz tekrar nakite çeviriyorsunuz. İyi takip etmek lazım
Ozge23 Prensesss_annesiii benim yapıkredi de hesabim var 10 milyarlık gram altın aldım aldiğimda 458 liraydı altın şimdi 11 milyar küsür oldu
Ylz34 Prensesss_annesiii bizde altın hesabı kullanıyoruz çok faydasını gördk sma kısa vadeli kar düşünmeyin çocuklarımıza 4 sene önce hesap açtık bayram harçlıklarından biriktirerek bayagı birikti kumbarada kalsa kar etmeyecekti
Ylz34 Prensesss_annesiii normal banka hesabından parayla gram altın alıyorsunz gram olarak duruyor altın çoktıkca sizin paranızda deger kazanıyor alım satım işlerini cepte internet bankacılıgı üzerinden yapıyoruz anneme bile açtık 1.5 milyarı felan vardı 5,5 kadar çıktı ama tabı kısa zamanda degil altın alıp evde saklansa insan huzursuz oluyor hırsızlıkdan dolayı
Muratinannesi Bende çok araştırmıştım garanti bankası daha uygun gelmişti bana uzun vadede ciddi kazanç saglaniyor
Muratinannesi Prensesss_annesiii benimki vadeli değildi normal altın hesabı vadeli olması için belli bir gram olmasi lazımdı yanlış hatırlamıyorsam
sevmeh Prensesss_annesiii bankadan değilde kuyumcudan gram altın alsanız daha karlı olur, banka bozarken normal piyasaya göre biraz düşük veriyor diye biliyorum