Esra32 ben bebeğimin kıyafetlerini her zaman ayrı yıkıyorum yeşil ve beyaz sabun rendesiyle hiç bi detarjan kullanmıyorum ama bebegimde egzema var kaç tane doktora götürdüm kullanmadigimiz krem kalmadı üstüne titredikce daha fena oluyor geçmiyor doktorların deyişine göre 2 yaşına kadar sürermiş