Haziran2020annesi Dostinexle sütünü kesen varmı dokturum verdi bugün bir tane içtim haftaya bir tane daha içicem nasıl kesilecek zamanlamı birdenmi kullanan varmı?
Sevimliannee Haziran2020annesi ben sabah aksam yarım içmiştim doktor öyle söylemişti yanındada antibiyotik içtim mastit olmasın diye
Haziran2020annesi Sevimliannee kaç günde kesildi süt dolunca sağmak gerekirmi birde şişiyormu ğöğsnüz
Sevimliannee Haziran2020annesi 1 haftada kesildi ni kac kutu içtim ben doktor rahatsız ettiği zaman elle sagarak göğüs üstünü uyarmadan sadece rahatlatcak kadar sag demişti
Haziran2020annesi Sevimliannee yani benim anlamadığım sütü kesiyorsa göğsünüz yine sütle dolup şişiyornu?
Sevimliannee Haziran2020annesi bir anda kesmedi benimkini belki bünyeyle alakalıdır içtim sütüm bitti olayı yok zaten o ilaç hormon ilacı vücuttaki süt hormonunu baskılıyo bi anda kesilmez
Sevimliannee Haziran2020annesi birden kesilmiyo malesef rahatsız etmiyosa sagmayın ama sızlama agrı yapmaya baslarsa gögüs ucunuzu uyarmadan elinizle sagın sütünüz kesilene kadar ilac içebilirsiniz doktorum bana öyle söylemişti sertlik olırsa mutlaka yumusayana kadar sagın ki mastit olmyın