Sabah sadece yumurta sarısı öğlen akşam çorba asla pütürlü birşey yemez hep sulu olucak böyle bağırsakları da tembellesmez mi ne yapicam ağzın a taneli birşey gelsin öğüruyo 8 aylık bu arada üstün gidiyor um basen zorla veriyor um kusuyo yanlış yapıyor um galiba yemezse bırakayım mi günde bir çorba bı yumurta sarısı ona yeter mi yada günde iki defa mi yumurta sarısı vereyim bilgisi olan yazsın şaştım kaldım ya off