Bukettt35 Annelerim Bursa’ya yeni taşındık dört çelik çocuk Hastanesi ni önerdi herkes orda işinde iyi olan doktor hangisi şehir Hastanesi’ne gitmek istemiyorum hem uzak hem de pandemi zamanı özele gitmeye durumum yok
CansuveCan Bukettt35 çok memnun kaldım ben. Her şey çocuklar üzerine düşünsenize bence hep oraya gidin. Ben Bursalıyım ama İstanbul’da yaşıyorum Bursa’da olduğum zaman oraya gittim hep
2prematureannesi Bukettt35 bursa dörtçelik çocuk Hastanesi’nde yaşar bilgi var çok memnunum canım çok iyi bı doktor yaşlı biraz ama mükemmel bir doktor
Bukettt35 2prematureannesi geçenlerde gittiğim de emine Yılmaz Mert ona gittik güzel ilgilendi falan ama tüm tahlilleri yaptı hicbisey yok reflü olabilir çocuk da dedi kafamı karıştırdı normlare ilgilenmesi falan güzeldi
2prematureannesi Bukettt35 o doktora ben hiç gitmedim canım sana önerdiğim doktoru banada baskasi tavsiye etmişti bende tavsiye üzerine gittim hatta yaşar beye ilk o hastaneye gittiğimden beri gidiyorum yaşar beyden başka doktora hiç gitmedim