demetdiyebiri35 biz zaten ikinci ayında memeye başladık yani tutamıyordu hep sağıp biberonla verdim sütümü , ikinci ayından beri emziriyordum ama sütüm baya azaldı dolaptan idare ediyorum. Dediğim gibi bebeğin durumuna göre günde bir yada iki kez mama verebilirim , eds yöntemiyle artırabilirsen belki de hiç vermem çoğalır inşallah 🙏🏻 Sma var elimde deneyeceğim teşekkürler 🥰