Kızlar oğlum hiç uyumuyor ne olur bana bı akıl verin ya.. 2 ay 19 günlük. Kaç kez doktora götürdüm gazdan diyip gönderdiler. Evet gazı vardı fakat baya azaldı kendi çıkarmaya başladı.. Uyku problemi var müthiş derecede uykusu var uyumak istiyor ama uyuyamiyo. Diyelim uyudu ki sadece kucakta veya sallanarak uyur , 5 dakika 10 dakika en fazla… HİC koltukta yatakta yatmaz yani hep kucağım da doğduğu ilk 15 gün hariç .. Bitmiş durumdayim artık kollarımın sırtımın ağrısından ölüyorum. Puseti , otomatik ana kucağı , sallanan yatağı var. Sadece hamak kullanmadım. Son çare onu deneyeyim diyorum. Çare olur mu bana ? Yarım saat bile uyusa yeter bana . Benden bağımsız yarım saat deliksiz uyusun ya başka birşey istemiyorum. Kendimden geçtim ona üzülüyorum artık o kadar ağlıyor ki uykusu olduğu için 😥 fikir verin bana , öneriniz varsa söyleyin hemen aldirayim eşime