Eceaydin05 Nesli umut avicenna hastanesinde Abdulkerim bey ❤️ Kesinlikle tek gecerim, tek guvendigim kisi. Yeni hasta almiyordu ama suan aliyor mu bilmiyorum 🤷🏻♀️ Isterseniz bir deneyin 😌
habibe_omerasaf Nesli tuzla gispir hastanesinde dr kıvanç baya memnun gidenler ben de ona götürcem bebeğimi. Ayrıca pendik yüzyıl hastanesinde mehtap hanım var ondan da çok memnun kalmıştık. Size uzak olur mu bilemedim ama yinede yazmak istedim🌸
Domino Ben kesinlikle kartal yakacık çocuk hastalıkları ve kadın doğum hastanesini öneririm çok ilgililer ben memnun kaldım. (Devlet hastanesi)
Nesli habibe_omerasaf gispir uzak ama yüzyıl yakın sayılır ya şifa hastanesinde de nilgün hanım dediler ama kararsz kaldm bebegim bu ara hiç bsey yemiyor 8 aylık olduk iyice zayıfladı iyi bir doktora götürmek istiyorm 🤦🏻♀️