mervedmr Babyy88 Kızım 3 aylık. Ben kolye olarak aldım ama suan bileğinde biraz daha büyüsün kolye olarak takacağım.
acimavi Babyy88 ben kolye almıştım büyük olduğu için bileklik de yaptırdım onu takıyorum 3,5 aylık kızım, kolye takmaya çekiniyorum rahatsız eder diye
Hanifeikranur Tuba bende aldım da boynuna takmakta tereddüt ediyorum 2 ay 10 günlüğüz . Kolyenin boncukları batar mı dolandır sıkar mı bunları düşünmekten
Tuba Hanifeikranur ben 2 haftalıkken taktım bir şey olmuyor korkmayın☺️ şuan benimki de 2 ay 17 günlük ve gaz sancısına da çok iyi geliyor