Zerre Sudeuzum00 hemşire bir arkadaşım atlattı hiç ilaç kullanmadı bağışıklığı güçlendirici şeyler içti sadece .. şuan bir arkadaşımın eşi oldu o da kullanmıyor.
aysegulyesilavci Sudeuzum00 ben atlattım canım emzirdiğim için sadece parol verdiler onu da başım ağrıdığında 1 veya 2 defa attım bol sirkeli su ve limon tükettim
Filizz66 Sudeuzum00 ben atlattım sayılır geçen pazartesi test verdim gala pozitif çıktı ama hiçbir belirtim yok birde artık çok az kalmış vücudumda kimseye bulaştırmazmışım
Pisi aysegulyesilavci bende ilaç kullanmıyorum ama iştahım azaldı sütüm azaldı 🥺 ne yapacağım bilmiyorum.
Rana-2004 Sudeuzum00 ben atlattım 🤲🏼 Verdikleri ilacı kullanmadım boğaz ağrım olduğunda sadece parol içtim o kadar 😊 bence kendini iyi hissettiğinde ilaç içmeye gerek yok beslenmeye dikkat etmek yeterli sıvı almak gerekiyor
YDE Sudeuzum00 yakın arkadaşım şuan covid ve emzirdiği için ilaç içmiyordu. 2 gün önce durumu kötüye gittğinden ilaç başlattılar, bu öğleden sonra biraz daha iyi olduğunu söyledi. Atlatanlarda var elbette biraz bünyeyle ilgili
Filizz66 Sudeuzum00 saol canı eğer covid19 olduysanız bol bol meyve ve kuruyemiş tüketin yemeklerinizi sarımsak ve soğanla pişirin birde nane Şimon ve zencefil mutlaka bol bol için çok faydasını görürsünüz inşaAllah
Rana-2004 Sudeuzum00 sizede çok geçmiş olsun 🥰 unutmayın geçecekk modunuzu olabildiğince yüksek tutun ❤️