Zerre Kızımın bacakları kolları kısım kısım kızardı ve kurudu. Doktoruna fotoğraf attım hemen bir krem falan önerdi de aşıdan önce böyle birşey yoktu , çok da yumuşaktı cildi başına gelen var mı acaba aşıdan sonra böyle bir şey 😒
Deletedmom98 Zerre bizde de cilt kurulugu oldu bebe yagı sürüyorum yüzüne bakalım iki hafta oldu vurulalı aynı
Zerre Merve Deletedmom98 bebek yağı sürme dedi doktor iyi gelmez dedi bende öyle yapıyordum 🤦🏻♀️ Mustelanın stelatopia şampuanı ve kremini kullan dedi bugün sipariş verdim de o zamana kadar ne yapmak lazım belki bilen uygulayan vardır dedim.
Deletedmom98 Zerre zeytinyagı sürebilirsin gene canım maksat nenlendirmek ama kızarıklıgı için bilemedim simdi. mustela kullanıyoruz biz dogdugundan beri kuruluga bi faydası olmadı 😬
Zerre Deletedmom98 valla ben de mustela kullanıyorum ama bu sanırım çok kuru ciltler içinmiş 🤔 zeytinyağı da sürdüm 😬😑