Busesrmz HappyKids Öncelikle herkese çook geçmiş olsun 💐 İnşallah can kaybımız yoktur 🤲🏻 Rabbim beterinden korusun İnşallah🤲🏻 Eşimin dayısı karısı çocuğu felan izmirdeler dayısı itfaiyeci diyo bi kaç gün eve gidemicekmiş yıkılan evler baya varmış :( inşallah kimseye bir şey olmaz😓
Poyraz_Efem HappyKids çok teşekkür ederiz. 20 bina yıkıldı yanımızda. 32 günlük oğlumun üstüne abandım üstüme saksılar düştü 😥😥 çok şükür rabbim beterinden korusun artcilar ile devam ediyor
paputmoms Poyraz_Efem çok geçmiş olsun bebeğin de küçükmüş daha ya 😔😔😔 Allah yardımcınız olsun hisseden herkese geçmiş olsun biz Elazığ depremini Mardinde yaşadık deprem bölgesi olmamasına rağmen fay hattına yakın olması bile ne kadar etkilemişti hamileydim ve evde tektim eşim çalışıyordu çok kötü çok 😔😔😔😔 Allah yardımcınız olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Annesininpamuguzeynepelif HappyKids çok şükür iyiyizde, yavrumla tektim evde, uzun oldu deprem, çok korktuk, Denizlideyiz, Rabbim daha büyüğünü yaşatmasın inşallah, herkese geçmiş olsun😢😢😢
Batimoms HappyKids eşim ailem hepsi izmir de can havliyle eşimi aradım. Annesi izmirde hastanede yatıyordu yanındaydı. Hastanenin kafetaryasindan kaçmış kaldırıma oturmuş korkudan konuşamıyordu. Bornova da. Allahım aklımı kaybedecektim. Ne kadar zor.
Yamanmasal28 Aysem-5 korkmayın bende aydındayım çok hissedildi burada ama şükür yıkım yok en azından 😞
Lina270720 Aysem-5 bende sökedeyim o kadar korkunçtuki bu korkunun tarifi yok. 2. Kattayım kızım uyuyordu direk ona koştum ve resmen evin çökmesini bekledim çünkü hiç dinmedi saniyeler dakika gibiydi bitmedi. Bizler bu kadar hissetmişken İzmir’i düşünemiyorum allahım beterinden saklasın,allahım tez zamanda enkaz altındakiler sağ sağlim bulunsun tek duam o.🙏
Tugbadrsn HappyKids Allahım sen koru herkesi yarabbim bu nasıl bir sene hiç bitmiyor olaylar afetler rabvim duy sesimizi inşallah can kaybı yoktur😢😢